همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: فهرست اسامی مدیران بازنشسته شهرداری پایتخت به این شورا ارسال شده است.

شهرداری تهران

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه روز پیش فهرست این اسامی به رئیس شورا ارسال شد و وی نیز اسامی را برای تمامی اعضای شورای شهر فرستاده است.

وی خاطرنشان کرد: اسامی مذکور شامل تمام مدیرانی که سال‌های خدمت آنها نیز پر شده است و باید به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد چرا که برخی از اسامی مطرح شده در فهرست مذکور مشمول استثناهای مصوبه مجلس هستند.

محمدعلی افشانی شهردار تهران شنبه (6 مرداد) گفته بود که پس از تصویب مصوبه مجلس در خصوص منع‌ بکارگیری بازنشستگان، لیست مدیران بازنشسته شهرداری تهیه شده است.

  • اولویت جایگزینی با نیروهای متخصص و جوان باشد

حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیش از این گفته بود که باید اولویت جایگزینی با نیروهای متخصص و جوان شهرداری باشد.

به گفته وی، با توجه به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و اعلام شهردار تهران مبنی بر اجرای این قانون در شهرداری، برخی مدیران شهرداری که بعضا کارنامه خوبی نیز داشته‌اند در راستای فرصت دادن به جوانان در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیش قدم شده و استعفا دهند که این اقدام مبارکی است.

نظری تاکید كرد باید اولویت جایگزینی در استفاده از نیروهای درون شهرداری باشد و البته جذب نیروی توانمند و متخصص از خارج از مجموعه نیز بلامانع است.

کد خبر 412428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha