چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر آمادگی بسیج برای همکاری و کمک به دولت، گفت: بسیج با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد، می‌ تواند به دولت در حوزه های مختلف کمک کند.

 غلامحسین غیب پرور

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در جمع مسئولان بسیج اقشار و بسیج وزارتخانه ها اظهار داشت: مسئولان دولتی باید باور کنند که دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده و انتظار ملت این است که دولت نیز آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همانگونه که برادرانه از قوه قضاییه خواستیم که در مقابل مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه و انقلابی داشته باشد، از برادران خود در دولت هم می‌خواهیم که با رویکرد انقلابی وارد کارزار اقتصادی شوند و اجازه ندهند اقتصاد کشور و معیشت مردم بیش از این دچار تلاطم شود.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب به ملت ایران وارد کرده است، گفت: مردم در دهه 60 وقتی مسئولان را کنار خود می دیدند، فشارها را تحمل می کردند و اکنون نیز مسئولان باید در مشکلات موجود کنار مردم قرار گیرند و به حل مشکلات آنان بپردازند.

سردارغیب پرور ‌خاطرنشان کرد: در حالی که عده ای محدود با دلالی و اخلال در اقتصاد کشور بر مشکلات مردم می افزایند، انتظار از دستگاه‌های نظارتی آن است که با هماهنگی و هم افزایی در برخورد با مفسدان اقتصادی تعلل نکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بار دیگر بر آمادگی بسیج برای همکاری و کمک به دولت تاکید کرد و گفت: ما بارها به مسئولان دولتی اعلام کردیم که بسیج با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد می‌تواند به دولت در حوزه های مختلف کمک کند و معتقدیم اگر دولت از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، قطعا مشکلات کشور بسیار سریع تر و کم هزینه تر برطرف خواهند شد.

کد خبر 412416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha