همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت:با تصمیماتی که گرفته می شود قطعا به تثبیت قیمت ارز خواهیم رسید.

ربیعی

به گزارش مهر، علی ربیعی پس از پایان نشست جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به بررسی نوسانات قیمت ارز در این جلسه تصریح کرد: تصمیمات خوبی در زمینه نوسانات قیمت ارز گرفته شد؛ رییس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه و چند دستگاه دیگر مطالعات خود را در این باره در جلسه مطرح کردند و برای جلسه آینده طرح جامع آن ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مرور زمان با تصمیماتی که گرفته می شود قطعا به تثبیت قیمت ارز خواهیم رسید، افزود: در این جلسه درباره آثار تحریم در ابعاد مختلف بحث و بررسی شد. در این جلسه همچنین درباره اشتغال، حوزه کار، صنعت، کشاورزی و خدمات و تقدم و تاخرهای زمانی که بر این مسایل اثر خواهد داشت بحث شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: موضوع دیگر بحث حمایت اجتماعی از معیشت مردم و در حقیقت محافظت از زندگی عمومی مردم و همچنین رفع آثار تحریم و اتفاقاتی است که در حوزه اقتصاد افتاده است.

ربیعی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه کاری انجام داده بود که به همراه سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارشهایی ارایه شد و پیش بینی کردیم که بر روی هر دهک چه تاثیری خواهد گذاشت.

کد خبر 412234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha