سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بخشدار دستگردان طبس از محاصره 20 روستای این بخش در بین برف و سرما خبر داد و گفت: از وضعیت 10 روستا هیچ اطلاعی نداریم.

به گزارش ایسنا رضا محمدیان گفت: راهدارخانه عشق‌آباد فاقد هرگونه امکانات مطمئن برای خدمات‌رسانی در هنگام بروز حوادث است، به طوری که حتی یک خودروی سبک کمک‌دار همراه با راننده و پست سازمانی نیز در اختیار ندارد.

وی افزود: در بخش دستگردان تنها دو دستگاه گریدر وجود دارد که با گذشت 50 ساعت از آغاز بارش برف هنوز موفق به روشن کردن یکی از آنها نیز نشده‌ایم و گریدر دیگر نیز که در روستای ده‌محمد است، هرچند پس از گذشت 20 ساعت از آغاز بارش برف، روشن شد، ولی راننده آن به دلیل شرایط نامساعد هوا و جاده، بعد از 4 ساعت از عشق‌آباد به محل رسید.

بخشدار دستگردان طبس اضافه کرد: البته امروز جهاد‌کشاورزی شهرستان طبس اقدام به اجاره دو دستگاه گریدر کرده است تا به کمک اداره راه دستگردان اعزام کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اراده‌ جمعی مسئولان بخش در امدادرسانی، به دلیل نبود هرگونه امکانات، اقدام عملی امداد‌رسانی مقدور نیست.

محمدیان در پایان یادآور شد: هم‌اکنون با وجود تلاش‌های بسیار زیادی که صورت گرفته است، هیچ اطلاعی از 10 روستای محاصره شده در برف این بخش نیست و وضعیت در 10 روستای دیگر که دارای ارتباط تلفنی با مرکز بخش هستند، فوق‌العاده بحرانی است و اهالی این روستاها در معرض آسیب جدی هستند.

کد خبر 41222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز