مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری "نواهای ایران زمین" در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران خبر داد.

محسن محمدیان، مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: برنامه فرهنگی و هنری "نواهای ایران زمین"هم‌زمان با برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری چهارسوق و براي ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر زیرزمینی پایتخت، برگزار می شود.

محسن محمديان هدف از اجرای این برنامه را تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ‌های ایرانی عنوان کرد و افزود: سرزمین ما رنگین کمانی از آداب و رسوم متنوع است و گذرگاه های فرهنگی مترو تهران بستر مناسبی برای معرفی و آشنایی بیشتر شهروندان و مسافران با نواها و نغمه‌های محلی است.

به گزارش ایسنا، او گفت: این برنامه با مشارکت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، به مدت 56 روز تا روز دوشنبه 26 شهریورماه 97 از ساعت 16تا 18 در ایستگاه‌های تئاتر شهر، امام خمینی (ره)، تجریش، میدان آزادی و شهید بهشتی توسط گروه‌های هنری منتخب از تمامی استان‌های کشور اجرا می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تقارن اجرای روزهای پایانی این برنامه با ایام ماه محرم تصریح کرد: در این ایام نیز گروه‌های هنری، برنامه‌های خود را در قالب مراسم آیینی و مذهبی اجرا خواهند کرد.

کد خبر 412162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha