یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دوستداران نمایش بسیار موفق «همیلتن» باید دست‌کم دو سال دیگر منتظر تماشای آن روی پرده سینما باشند.

نمایش همیلتن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وال استريت جورنال، فيلمي كه دو سال پيش از اجراي نمايش «هميلتن» ضبط شده، دست‌كم تا دو سال ديگر بايد در گنجه بماند و دوستداران اين موزيكال تماشايي به احتمال فراوان سال 2020 موفق به تماشاي آن روي پرده سينما مي‌شوند. درست سه سال از آغاز اجراي «هميلتن» در برادوي مي‌گذرد و لين-مانوئل ميراندا بازيگر اصلي، نويسنده، آهنگساز، شاعر و همه‌كاره آن است.

فيلمي كه از اجراي اين نمايش ضبط شده، مربوط به سال 2016 و پيش از جدا شدن ميراندا از گروه بازيگران آن است. «هميلتن» تا دو سال ديگر در آمريكا و بريتانيا روي صحنه خواهد ماند و انتظار مي‌رود پس از پنج سال، تعداد تماشاگران آن روند نزولي داشته باشد. به اين ترتيب، شرايط براي اكران فيلمي كه از اجراي صحنه‌اي «هميلتن» ضبط شده فراهم مي‌شود و به احتمال فراوان در سينما هم مورد استقبال قرار مي‌گيرد.

جنگ براي به دست آوردن حق پخش سينمايي مهم‌ترين و موفق‌ترين نمايش سه سال اخير دنيا بين استوديوها و شركت‌هاي بزرگ از همين امروز آغاز شده و البته اين امر هزينه‌اي 50 ميليون دلاري خواهد داشت. «هميلتن» بر اساس كتاب زندگينامه الكساندر هميلتن، يكي از بنيانگذاران ايالات متحده آمريكا نوشته ران چرنو خلق شده و اجراي آن تركيبي از موسيقي‌هاي هيپ‌هاپ، آر-اند-بي، سول و پاپ است.

«هميلتن» در همان سال اول اجرا در برادوي توانست 11 جايزه توني (معادل اسكار در دنياي نمايش) از آن خود كند و برنده جايزه پوليتزر 2016 در رشته نمايش شد. پس از روي صحنه رفتن در وست‌اند لندن، نوبت به انگليسي‌ها رسيد كه با اهداي هفت جايزه لارنس اوليويه از اجراي «هميلتن» تقدير كنند.

ميراندا كه با «هميلتن» به چهره‌اي سرشناس و محبوب تبديل شده، در آينده نزديك با نخستين نقش سينمايي خود «بازگشت مري پاپينز» همراه با اميلي بلانت روي پرده مي‌آيد. او قصد دارد روي صندلي كارگرداني سينما هم بنشيند و نمايش موزيكال «تيك تيك ... بوم!» را به فيلم تبديل كند.

کد خبر 412072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha