همشهری آنلاین: کتاب چگونه یک فروشنده‌ سازمانی موفق باشیم تالیف امیرمصطفی اعرابی‌پور از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

کتاب چگونه یک فروشنده‌ی سازمانی موفق باشیم منتشر شد

کتاب چگونه یک فروشنده‌ سازمانی موفق باشیم بر اساس مطالعات متعدد بر روی روشهای موفق آموزش فروش سازمانی در دنیا و با تحلیل چرخه‌ی خرید مشتریان سازمانی ایران طراحی شده است. مخاطبان کتاب، مدیران کسب‌و‌کار، مدیران فروش و بازاریابی و فروشندگان هستند.

مطالعات صورت گرفته درمورد شرکتها و سازمانهای موفق نشان می‌‌دهد که آنها روی چهار موضوع زیر بیشترین سرمایه‌گذاری را برای افزایش فروش و حفظ توان رقابتی انجام داده‌اند:

1. سرمایه‌گذاری در ایجاد سرنخ فروش

2.سرمایه گذاری در آموزش و استخدام فروشندگان حرفه‌ای

3. بهبود مستمر فرایندهای یکپارچه‌ی فروش و بازاریابی

4. مراقبت ویژه از مشتریان فعلی

در این کتاب تمرکز بر بند 2 یعنی آموزش و توسعه‌ی حرفه‌ای فروشندگان است. هرچه از سمت فروش مصرفی (B2C) به سمت فروش سازمانی (B2B) حرکت می‌کنیم، به پیچیدگی فروش افزوده می‌شود، افراد مختلفی درگیر چرخه‌ی تصمیم‌گیری می‌شوند و در نهایت، موانع بیشتری برای فروش ایجاد می‌شود.

در این میان یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین دلایل موفقیت، در اختیار داشتن فروشندگان ماهر و آموزش‌دیده است. در این کتاب تجربه‌ی سالها کار در حوزه‌ی فروش سازمانی به همراه بهره‌گیری از منابع مختلف و به روزِ دنیا در تهیه‌ی محتوای کاربردی به کار گرفته شده است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 66408271 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 412057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha