همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ گفت : بیش از ۱۰۰ عدد سرپناه ایستگاه اتوبوس در معابر نواحی پنجگانه این منطقه تجهیز و بروز رسانی شد.

تجهیز و بروز رسانی بیش از ۱۰۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس در جنوب پایتخت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مسافرت های درون شهری شهروندان، با هدف تکریم و تسهیل درامر تردد و استفاده از امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی سرپناه های ایستگاه اتوبوس در منطقه بروز رسانی شد.

وی با اشاره به وجود130 سرپناه اتوبوس در معابر منطقه بیان کرد: بهسازی و مرمت دیواره ها، شیشه‌ها و نرده‌های حافظ صندلی، رنگامیزی بدنه اسکلت ایستگاه ،کاهش ارتفاع آن از سطح زمین، نصب بنرهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و... از جمله اقدامات انجام شده در سرپناه های ایستگاه اتوبوس است.

مرآتی در تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در بزرگراه‌ها خاطر نشان کرد: به منظور ایمن سازی در بزرگراه‌های تندگویان، آزادگان، کاظمی و هاشمی طی برگزاری جلسات مستمر با پلیس راهور منطقه بیش از 30 عدد بنر اطلاع رسانی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نصب شده است.

همچنین در راستای تجهیز و تعمیر المان های ترافیکی در بزرگراه ها نسبت به تعویض و تعمیر 70 عدد گاردریل، 40 عدد رفیوژ و 2 هزار متر امحاء خط کشی جهت تسطیح و اجرای مجدد اقدام شد .

این مسئول در بخش دیگری یاد آور شد: به منظور فراهم کردن شرایط برای غنی سازی اوقات شهروندان بویژه در بوستان بزرگ ولایت در حال رایزنی جهت راه اندازی پیست های دوچرخه سواری این بوستان هستند.

کد خبر 412052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha