مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش فرهنگ ترافیک برای بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان ساکن در محله‌های مرکزی پایتخت طی ۳ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، عبدالمطلب توجهی با تاکید بر این که یکی از سیاست‌های مهم شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل، ارائه آموزش‌های مستمر به شهروندان و آشنا کردن آن‌ها با اصول پایه این حوزه است، افزود: از آنجایی که میزان تردد وسایل نقلیه و همچنین تراکم جمعیت در مرکز تهران بیشتر از سایر نقاط شهر است؛ رعایت مقررات و احترام به قوانین موجود بسیار مهم است و به تداوم نظم ترافیکی منجر می‌شود.

عبدالمطلب توجهی گفت: از همین رو، ارائه آموزش‌های ترافیکی به شهروندان در این محدوده از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام این کار از طرف شهرداری تهران با حساسیت زیادی پیگیری می‌شود. طبق روال سال‌های گذشته، واحد آموزش معاونت ترافیک منطقه 11 در 3 ماهه ابتدایی سال جاری، کلاس و کارگاه های مختلفی برای شهروندان این محدوده شهر برگزار کرده که مخاطبان آن بیش از 2 هزارنفر بوده اند.

او ادامه داد: در برنامه‌های مذکور که پارک‌های آموزش ترافیک شهرداری و مهد کودک ها، حدود 20 مدرسه مقاطع ابتدایی تا دبیرستان و 17 سرای محله این منطقه میزبان برگزاری آن بوده اند؛ موضوع‌هايی همچون شناخت علائم ترافیکی شهری و برون‌شهری، ترافیک و نقش آن در آلودگی هوای تهران، استفاده از کلاه ایمنی و استفاده از کمربند و استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به افراد آموزش داده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران در عین حال بیان نحوه صحیح و اصولی عبور از عرض معابر و استفاده از پل‌های هوایی و جان پناه‌های عابر پیاده و دوچرخه را یکی دیگر از سرفصل های مهم آموزشی 3 ماهه گذشته واحد آموزش ترافیک این منطقه عنوان کرد.

کد خبر 411637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha