مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در واکنش به اظهارات مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران او را به بازدید مشترک از خط ۷ مترو در حضور خبرنگاران فراخواند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن پورسیدآقایی پیشنهاد کرد این بازدید از ایستگاه مهدیه آغاز شود که به تازگی افتتاح شده است و خاطرنشان کرد آمادگی دارد در ادامه، تجهیزات سیگنالینگ نصب شده، تهویه‌های ایستگاهی و میان‌تونلی و دیگر اقدام‌هاي انجام شده برای ایمن‌سازی خط هفت را به نمایش بگذارد.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

مطلع شدم که رئیس محترم شورای سابق شهر تهران بار دیگر ادعا فرموده‌اند خط هفت مترو در دوره سابق بدون کمترین مشکلی افتتاح شده، خالی از ایراد بوده و تعطیلی آن نیز سیاسی بوده است!

ایشان همچنین مدعی شده که خط هفت با همان شکلی قبلی مورد استفاده مجدد قرار گرفته و آنچه به عنوان ایراد در آن مطرح بود، برطرف نشده است. از آنجا که آقای مهندس چمران را انسان دروغ‌گویی نمی‌دانم و لاجرم فرض را بر این می‌گذارم که ایشان فیلم‌ها و گزارش‌های پخش شده در این خصوص را ندیده‌اند و تنها عبارات نادرستی را برمبنای اطلاعات غلط اعلامی از سوی مدیران وقت تکرار می‌کنند، از ایشان دعوت می‌کنم به اتفاق و در حضور کارشناسان و خبرنگاران از بخش‌های راه‌اندازی‌شده و در دست بازسازی در این خط بازدید کنیم.

بازدید را از ایستگاه مهدیه شروع خواهیم کرد که تازه افتتاح شده است و یک ایستگاه جدید تقاطعی بین خطوط سه و هفت است؛ تا ایشان این‌قدر بی‌پروا ادعای این‌که هیچ کاری انجام نشده را مطرح نکنند. سپس، تجهیزات سیگنالینگ نصب شده در خط، تهویه‌های ایستگاهی و میان‌تونلی و دیگر اقدام‌هاي انجام‌شده برای ایمن‌سازی خط هفت را بازدید خواهیم کرد تا مشخص شود که سیاسی‌کاری کدام است؛ تلاش برای ایمنی شهروندان یا افتتاح عجولانه و تبلیغاتی؟

کد خبر 411498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha