۲ خواهر امدادگر وقتی فهمیدند ۲ مادر و فرزندان خردسال‌شان در دریا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند برای نجات آنها به آب زدند و حتی یکی از آنها تا پای مرگ پیش رفت.

حوادث

به گزارش همشهری، این حادثه چند روز قبل در سواحل ماسه‌ای گناوه در استان بوشهر اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2خواهر به نام‌های زهرا و سمیه تنگستانی از سواحل گناوه عبور می‌کردند که متوجه شدند 4زن و کودک در آب دچار حادثه شده‌اند. این افراد ناخواسته در قسمت عمیق دریا قرار گرفته بودند و برای نجات خود دست و پا می‌زدند.

2خواهر جوان که مدتی قبل دوره‌های امداد و نجات را در هلال احمر گذرانده بودند بلافاصله برای نجات این 4نفر دست به‌کار شدند. آنها ابتدا 2کودک را که 9و 11ساله بودند به سلامت از دریا بیرون کشیدند و در ادامه سراغ مادران آنها رفتند. موج دریا توان این 2خواهر را گرفته بود. به حدی که یکی از آنها هنگامی که قصد داشت یکی از مادران حادثه‌دیده را نجات دهد خودش نیز دچار حادثه شد اما در نهایت هر 4فرد حادثه‌دیده به سلامت از دریا بیرون کشیده شدند.

صادق احمدی، مسئول کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر بوشهر در این‌باره به همشهری گفت: سرعت عمل این 2خواهر امدادگر به حدی بود که حتی نیروهای امداد دریایی ما نیز متوجه این حادثه نشدند و آنها پیش از آنکه نیروهای امدادی وارد عمل شوند خودشان 4فرد حادثه‌دیده را نجات دادند. وی ادامه داد: یکی از این 2خواهر فداکار در جریان عملیات نجات به‌دلیل فشار واردشده به گردنش دچار مشکل شده بود که پس از انتقال به بیمارستان گناوه تحت مداوا قرار گرفت.

کد خبر 411375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha