شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک روزنامه آمریکایی افشا کرد که پلیس فدرال این کشور فایل صوتی گفت و گوی ترامپ با وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به زنی که با او رابطه نامشروع داشته را در اختیار دارد.

ترامپ

به گزارش ایرنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد که "مایکل کوهن" وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا یکی از گفت‌و‌گوهای تلفنی خود با ترامپ را به صورت پنهانی ضبط کرده و این فایل اکنون در اختیار پلیس فدرال (اف بی آی) است.

به نوشته نیویورک تایمز، این فایل صوتی که در حین بازرسی چند ماه پیش اف بی آی از دفتر و منزل شخصی کوهن به دست آمده، حاوی گفت و گوی ترامپ و وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به "کارن مک داگل" مدل نشریات مستهجن است که ادعای رابطه نامشروع با ترامپ را داشته است.

اف بی آی در حال تحقیق پیرامون اقدامات کوهن برای پرداخت حق سکوت به چندین زن است که ادعا کردند با ترامپ رابطه نامشروع داشته‌اند. در این پرونده باید مشخص شود که آیا این پرداخت‌ها قوانین مربوط به تامین مالی ستادهای انتخاباتی را نقض کرده یا خیر.
ترامپ پیشتر گفته بود که از پرداخت چنین پولی به این زن خبر نداشته اما وجود این فایل اظهارات او را زیر سوال برده و او را با اتهام دروغگویی روبه رو می‌کند.

پرداخت این پول در دوران رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا که منجر به پیروزی ترامپ شد، انجام شده است.

کوهن که سال‌ها وکیل ترامپ بوده و بسیاری از رازهای او را می‌داند، اکنون هدف تحقیقات اف بی آی است و هر روز تمایل بیشتری برای همکاری با بازپرس‌های این پرونده نشان می‌دهد که این موضوع می‌تواند خطرات حقوقی و سیاسی بزرگی برای ترامپ داشته باشد.

مک داگل گفته است که در سال 2006 زمانی که ترامپ با ملانیا زندگی می‌کرده و پسر آنها "بارون" به دنیا آمده بود، به مدت نزدیک به یک سال با ترامپ رابطه نامشروع داشته است.

کد خبر 411304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha