همشهری آنلاین: سایت مصری الیوم گزارش داد که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، برای پذیرش یا رد پیشنهاد هدایت تیم ملی مصر از این کشور فرصت خواست.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایرنا، سايت مصری الیوم در این باره نوشت: فدراسیون فوتبال مصر منتظر پاسخ نهایی کی‌روش در خصوص پذیرش هدایت تیم ملی مصر است. در عین حال سرمربی پرتغالی ایران برای رد یا پیشنهاد مصر خواسته که فرصت بیشتری را برای فکر کردن در اختیارش قرار دهند.

فدراسیون مصر حقوق سالیانه یک میلیون دلار و دستمزد 170 هزار دلاری برای سرمربیان خارجی مشهور تعیین کرده است و همین موضوع باعث شده فدراسیون این کشور نتواند در مذاکرات با سرمربیان خارجی به توافق برسد.

این در حالی است که ' خوزه لوئیس پینتو' سرمربی کلمبیایی سابق تیم ملی فوتبال کاستاریکا موافقت خود را برای هدایت تیم ملی مصر به جای 'هکتور کوپر' سرمربی سابق تیم مصر، اعلام کرده است.

پینتو 65 ساله هنوز مبلغی برای دستمزد سالیانه‌ خود تعیین نکرده اما آمادگی خود را برای مربی‌گیری تیم ملی مصر و برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال مصر درباره جزئیات قراردادش ابراز کرده است.

در همین حال، سایت مصری 'الفجر' پیشتر ادعا کرده بود که کی روش یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مصر است و وی نیز موافقت اولیه خود برای سرمربی‌گری تیم مصر اعلام کرده اما مهلت خواسته تا به مسئولیتش در تیم ملی ایران به شکل دوستانه پایان دهد.

کد خبر 411190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha