مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر حدود 11 هزار نیروی خدمات شهری در حال برف‌روبی و شن پاشی در سطح شهر تهران هستند.

حسن کاظم پور دهکردی در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه بارش برف از شنبه شب آغاز شده است، گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در حال پاک‌سازی معابر و خیابان‌های شهر تهران هستند.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تهران باز شده، ولی قدری ترافیک در شهر است.

وی علت به‌روز مشکلات ترافیکی را در شهر نداشتن لاستیک یخ شکن خودروها عنوان کرد.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به وسعت 900 کیلومتری شهر تهران گفت: پاک‌سازی این محیط بزرگ قدری با تاخیر است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی گریلدر و کامیون و خودرهای دیگر خدمات شهری در حال برف روبی هستند.

به گفته مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران، 11 هزار نیروی خدمات شهری در حال برف روبی و شن پاشی در سطح شهر تهران هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی از معابر پاک‌سازی صورت نگرفته است؟ گفت: چرا پاک سازی شده ولی به دلیل ریزش برف چندین بار حتی یک محور را پاک سازی کرده‌ایم و دوباره برف در محور نشسته است.

به گفته دهکردی، تمام نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل هستند.

کد خبر 41108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز