مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران، هوشمندسازی شهر تهران را اجتناب‌ناپذیر و ضروری توصیف کرد.

 سید محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و هوشمندسازی شهر تهران را ضروری خواند.

به گزارش ایسنا، محمود ميرلوحي پس از بازدید از این سازمان در نشست مشترک با محمد فرجود - مدیرعامل و مدیران سازمان فاوا- تهران هوشمند را از نگاه شورا در سه منظر قابل توجه دانست و گفت: شهرداری تهران به عنوان پایتخت کشور با ارائه سامانه‌های اتوماسیونی سه ویژگی سرعت، صحت و دقت را در خود دارد و اگر می‌خواهیم خدماتی که به شهروندان ارائه ‌دهیم از سرعت، صحت و دقت بیشتری برخوردار باشد حرکت به سمت سامانه‌های هوشمند ضروری است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران سپس با اشاره به نقش فناوری در کاهش هزینه‌ها اظهارکرد: نقش شهرداری تهران در ارتقا فناوری و کاهش هزینه خدمات در جامعه، جلب رضایت مردم، بالا بردن امنیت اقتصادی و اجتماعی، کاهش بار ترافیک و... قابل توجه است که این اهداف و نقش آفرینی با هوشمندسازی و عملکرد سازمان فاوای شهرداری تهران محقق می‌شود.

میرلوحی منظر سوم شورا از هوشمندسازی را در آینده کلانشهر تهران، اقتصاد، درآمدهای آتی و منابع پایدار شهر قابل توصیف دانست و گفت: تمام این موارد به شدت به فناوری‌های نوین، هوشمندسازی و ارتقای سطح هوشمندی شهر وابسته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری، او در پایان با اشاره به تأکید شورای پنجم بر تهیه و تدوین برنامه جامعی در حوزه تهران هوشمند، اظهارکرد: امیدواریم جایگاه این حوزه را در برنامه سوم به‌خوبی و پررنگ ببینیم و تهران در سطح شهرهای هوشمند دنیا در مکان مناسبی قرار گیرد. این مسئله مستلزم سرمایه گذاری خوبی است چراکه سرمایه گذاری در این حوزه معمولاً با سرعت بالایی بازگشت دارد و من این آمادگی را در همکارانم در شورا و در شهردار محترم و همکارانشان می‌بینم که برنامه تهران هوشمند را در برنامه پنج ساله سوم از سطح حرف و شعار به عمل تبدیل کنیم تا همه شهروندان احساس کنند نقطه تماسی با سامانه‌های هوشمند تهران دارند و بتوانند دسترسی همیشگی به خدمات مورد نیاز خود داشته باشند.

کد خبر 411059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha