سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تماشاخانه ایرانشهر، مجموعه تئاتر شهر،سنگلج و تالار هنر میزان مخاطبان‌شان را اعلام کردند. نمایش‌های «آمیزقلمدون» با ۱ هزار و ۴۵۹مخاطب و «درنیومده بود» با ۷۱۹ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های«آمیز قلمدون»» به کارگردانی هادی مرزبان با ۱ هزار و ۴۵۹مخاطب و «درنیومده بود» به کارگردانی سعید زارعی با ۷۱۹مخاطب،  به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «آمیزقلمدون» و  «درنیومده بود»، که به ترتیب از ۲۴خرداد و ۳تیرماه در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌ ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه ۲۲ تیرماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «آمیزقلمدون » به کارگردانی هادی مرزبان در ۲۳ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۴۵۹مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۷۶۹ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۳۰  هزار تومانی، ۳۴۵ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰  هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آمیزقلمدون» طی ۲۳ اجرا مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸۰هزار تومان بوده است.

نمایش «درنیومده بود» به کارگردانی سعید زارعی نیز در ۱۶ اجرای خود پذیرای ۷۱۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۷۸ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ هزار تومانی و ۱۸۱ مخاطب با بلیت ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۱۶۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «درنیومده بود» طی ۱۶ اجرا مبلغ ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان بوده است.

آمار تماشاگران سه مجموعه تئاتری تا ۲۲ تیر ماه

مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر آمار تماشاگران خود تا ۲۲ تیر ماه را اعلام کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،مجموعه تئاتر شهر که در حال حاضر ۶ نمایش روی صحنه دارد تعداد تماشاگران هر نمایش را طی مدت زمان اجرای آن تا ۲۲ تیر ماه به شرح زیر اعلام کرده است.

نمایش "خسیس" به کارگردانی مریم کاظمی که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۲ اجرایی که در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ تیر ماه داشته میزبان ۷۰۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۳۹ بلیط تمام بها ، ۶۵ بلیط نیم بها ، ۳۲۷ بلیط تخفیف دار و ۱۷۵ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۱۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای این نمایش ثبت شده است. گنجایش سالن اصلی ۵۷۹ تماشاگر است.

نمایش "دیرراهبان" به کارگردانی کیومرث مرادی نیز که ۲۹ اجرا در سالن چهارسو این مجموعه داشته میزبان ۲۶۵۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۰۳۱ بلیط تمام بها ، ۳۶۰ بلیط نیم بها ، ۵۲۹ بلیط تخفیف دار و ۷۳۳ بلیط میهمان ارائه شده که فروش این نمایش را به ۴۹۰ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال رسانده است. سالن چهارسو ۱۲۲ صندلی دارد.

در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش "تئاتر قجری" به کارگردانی داریوش رعیت تا ۲۲ تیر ماه ۲۵ نوبت روی صحنه رفته و میزبان ۷۶۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۸۴ بلیط تمام بها ، ۳۱ بلیط نیم بها ، ۴۸ بلیط تخفیف دار و ۵۰۵ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه آن ۷۱ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال ثبت شده است.

دیگر نمایش این سالن "پلاس پلاس به توان دو" کاری از سینا شفیعی است که طی ۲۵ اجرا ۷۱۷ تماشاگر داشته است. ۱۶۹ بلیط تمام بها ، ۲۳ بلیط نیم بها ، ۹۹ بلیط تخفیف دار و ۴۲۶ بلیط میهمان سهم این نمایش بوده که در گیشه ۷۷ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال را به نامش ثبت کرده است. سالن سایه ۷۲ صندلی دارد.

در سالن قشقایی نیز نمایش "تو مشغول مردنت بودی" به کارگردانی مژگان خالقی طی ۲۳ اجرا میزبان ۱۳۰۸ تماشاگر بوده که شامل ۳۳۶ بلیط تمام بها ، ۳۷۶ بلیط نیم بهاه ، ۱۲۰ بلیط تخفیف دار و ۴۷۶ بلیط میهمان می شود. گیشه این نمایش به ۱۸۶ میلیون ریال رسیده است. سالن قشقایی ۹۶ صندلی دارد.

پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر که برای ۲۶ تماشاگر گنجایش دارد این روزها میزبان نمایش "تلاش مذبوهانه .." به کارگردانی آناهیتا قرچه است که طی ۴ اجرا ۱۳۶ تماشاگر آن را دیده اند. برای این نمایش ۲۱ بلیط تمام بها ، ۷۹ بلیط تخفیف دار  و ۳۶ بلیط میهمان ارائه شده و گیشه آن ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

دو نمایش کودک و نوجوان و استقبال خانوادهها

تالار هنر که در هفته گذشته به اجرای دو نمایش گرگ سیاه و زشت و بز زنگوله پا ، پایان داد آمار تماشاگران این دو نمایش را به شرح زیر اعلام کرده است.

نمایش "گرگ سیاه و زشت" به کارگردانی ندا نوری در مجموع روزهای خود میزبان ۲۶۶۲ تماشاگر بوده که شامل ۷۰۷ بلیط تمام بها ۸۸۹ بلیط نیم بها ، ۲۲۲ بلیط با تخفیف ۲۰ درصد و ۸۹ بلیط با تخفیف ۲۵ درصد و ۱۰۷ بلیط با تخفیف ۳۰ درصد می شود. برای این نمایش ۶۴۸ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۲۶۴ میلیون و ۷۷۳ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش "بز زنگوله پا " به کارگردانی شیرین کاشفی نیز در مدت زمان اجرای خود میزبان ۳۶۷۱ تماشاگر بوده که شامل ۱۸۳۷ بلیط تمام بها ، ۹۷۲ بلیط نیم بها ، ۱۸۹ بلیط با تخفیف ۲۵ درصد و ۶۷۲ بلیط میهمان می شود. گیشه این نمایش ۴۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج طی یک هفته با مخاطبان

تماشاخانه سنگلج نیز که دو نمایش روی صحنه دارد آمار تماشاگران هفته گذشته خود را از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه اعلام کرده است.

نمایش "عکس خانوادگی " به کارگردانی رضا بهرامی در هفته گذشته میزبان ۱۶۵ تماشاگر بوده و برایش ۱۳ بلیط تمام بها ، ۱۳ بلیط نیم بها ، ۹۵ بلیط میهمان ارائه شده و ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در گیشه دارد.

نمایش "نیرنگ اورنگ" به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان دیگر نمایش این تماشاخانه است که در هفته گذشته میزبان ۵۱۲ تماشاگر بوده و برایش ۲ بلیط تمام بها ، ۴۹ بلیط نیم بها و ۱۳۳ بلیط تخفیف دار و ۳۲۸ بلیط میهمان ارائه شده که مبلغ گیشه هفته گذشتهاش ۳۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

کد خبر 410957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha