همشهری آنلاین: دختران تکواندوکار البرزی با کسب ۹ مدال رنگارنگ شگفتی‌ساز شده و مقتدرانه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند، تیم تهران نایب قهرمان شد و هوگوپوشان استان گیلان نیز بر سکوی سومی ایستادند.

Takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان دختر از صبح روز شنبه (23 تیر) با حضور 298 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان به میزبانی هیات تکواندوي استان قم و در مجموعه ورزشی نخلستان این شهر آغاز شد و با قهرمانی مقتدرانه البرزی‌ها به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، دختران البرزی با کسب 4 مدال طلا، 5 برنز و 80 امتیاز با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستادند، نمایندگان استان تهران با 2 طلا، 2 نقره، 1 برنز و 59 امتیاز نایب قهرمان شدند و تکواندوکاران گیلانی با 1 طلا، 2 نقره، 1 برنز و 51 امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

تیم‌های قزوین و مازندران نیز به ترتیب در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات قرآنی نیز مائده کاظمی از استان قم عنوان نخست را به دست آورد، زهرا جلیلی از استان آذربایجان ‌شرقی بر سکوی دوم ایستاد و مائده رنگرززاده از استان خراسان ‌رضوی و یاسمن شکرالهی از استان قزوین عنوان سومی مشترک را کسب کردند.

برترین‌های این دوره از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: سارا نوروزی (فارس) - الهام درحی (خراسان رضوی)

بهترین سرمربی: شهره خلج‌زاده (البرز)

بهترین سرپرست: بانو رضایی (بوشهر)

فنی‌ترین بازیکن: مهشاد احوطی (تهران)

بازیکن شیرزن: مائده منصوری (البرز)

تیم اخلاق: قم

 

کد خبر 410828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha