همشهری آنلاین: سازندگان دنباله فیلم بسیار موفق «ماما میا!» امیدوارند سینمادوستان پنج روز دیگر برای دیدن «ما دوباره آمدیم» به سالن‌های تاریک هجوم بیاورند.

ماما میا ۲

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، «ماما ميا! ما دوباره آمديم» 10 سال پس از نسخه اصلي به سينماها بازمي‌گردد و تقريبا تمام بازيگران اصلي فيلم اول در اين پروژه ايفاي نقش كرده‌اند؛ از شر گرفته كه تنها سه سال از مريل استريپ بزرگ‌تر است و در فيلم نقش مادر او را ايفا مي‌كند تا جولي والترز، پيرس برازنان، كالين فيرث، استلن اسكارسگارد، دومينيك كوپر، آماندا سيفريد و كريستين بارانسكي.

«ماما ميا!» سال 2008 با بودجه 52 ميليون دلار به كارگرداني فيليدا لويد توليد شد و در اكران جهاني بيش از 615 ميليون دلار فروخت تا پرفروش‌ترين موزيكال تاريخ سينما لقب بگيرد. در «ما دوباره آمديم» اليور پاركر روي صندلي كارگرداني نشسته و بودجه توليد به 70 ميليون دلار افزايش يافته است. با اين حال، به نظر مي‌رسد ستاره‌هاي حاضر در داستان بتوانند مردم را براي خريدن بليت و ديدن فيلم در سينما ترغيب و تشويق كنند.

شر، خواننده و بازيگر 72 ساله آمريكايي همراه با بسياري از بازيگران «ما دوباره آمديم» روز شنبه در لندن گرد هم آمدند و يك هفته پيش از اكران فيلم درباره تجربه بازي در آن حرف زدند. او در «ماما ميا! 2» با همراهي اندي گارسيا يك ترانه اجرا كرده و البته ستاره فيلم تازه لي‌لي جيمز است؛ بازيگر 28 ساله انگليسي كه نقش جواني‌هاي استريپ را ايفا مي‌كند. او با تماشاي «ماما ميا!» و نوع رفتار ستاره هاليوودي در آن توانسته نقش را به بهترين شكل جان ببخشد.

فيلم اول در جزيره اسكوپيلوس در درياي اژه مقابل دوربين رفت و به موفقيتي خيره‌كننده رسيد. «ما دوباره آمديم» در جزيره ويس در كروواسي فيلمبرداري شده و ريچارد كرتيس با تجربه ساختن فيلم‌هاي موفق «چهار عروسي و يك تشييع جنازه» و «عشق واقعي» در نوشتن فيلمنامه به پاركر كمك كرده است. فيلم 114 دقيقه‌اي «ماما ميا! 2» جمعه 20 ژوييه در آمريكاي شمالي روي پرده سينماها مي‌رود.

کد خبر 410764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha