همشهری آنلاین: ترامپ، رئیس جمهور مناقشه‌برانگیز آمریکا گفته تصمیم دارد پا به کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ بگذارد

دورخیز ترامپ برای دوره‌ بعدی ریاست جمهوری آمریکا

و به رهبری خود بر قدرتمندترین کشور جهان ادامه دهد. به باور او، تداوم زمامداری‌اش برآمده از آرزوی همگان است.

به گزارش دويچه وله، بر اساس گزارشی که از سوی سایت "تاگس‌شاو"، بخش آنلاین شبکه یک تلویزیون آلمان، ARD، منتشر شده، دونالد ترامپ در گفت‌وگویی با پیرز مورگن، مجری تلویزیونی بریتانیا خبر از نامزدی مجدد خود در دوره‌ی بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داده است.

دونالد ترامپ ۷۲ سال سن دارد. به‌رغم آن می‌گوید که احساس خستگی نمی‌کند و مایل است پس از پایان دوره‌ی زمامداری خود، مجددا به کارزار انتخابات دوره‌ی بعدی ریاست جمهوری آمریکا که در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، بپیوندد و از این طریق، رهبری و سکان هدایت آمریکا را ۴ سال دیگر نیز به دست گیرد.ادگی ترامپ برای شرکت در کارزار انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا روز یکشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) رسانه‌ای شده است.

پیرز مورگن، خبرنگار بریتانیایی از دونالد ترامپ می‌پرسد که آیا از هم اکنون برنامه‌ای برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا دارد و آیا مایل است مجددا کاندیدا شود؟ ترامپ در پاسخ گفته است:

«این دقیقا تصمیم من است. و چنین به نظر می‌رسد که گویا همه چنین چیزی را آرزو می‌کنند.»

دونالد ترامپ در عین حال افزوده است که در صف نامزدان احتمالی و سیاستمداران حزب دموکرات چهره‌ای را نمی‌بیند که قادر به شکست او در کارزار انتخاباتی باشد. او گفته است: «من هیچ کسی را نمی‌بینم. من همه‌ی آن‌ها را می‌شناسم و هیچ کس را نمی‌بینم.» مراد از بیان چنین جمله‌ای اشاره ترامپ به فقدان یک رقیب جدی در حزب دموکرات است.

در مراسم ادای سوگند آغاز دوره نخست ریاست جمهوری خود در ژانویه سال ۲۰۱۷ ترامپ صریح و آشکار گفته بود که تصمیم ندارد تنها برای یک دوره، سکان رهبری آمریکا را در دست داشته باشد و مایل است به رهبری خود بر این کشور ادامه دهد.

پیرز مورگن، خبرنگار بریتانیایی که این مصاحبه را با ترامپ انجام داده است، خود را در شمار دوستان نزدیک رئیس جمهوری آمریکا می‌داند.

مورگن موفق شده بود گفت‌وگوی خود را با دونالد ترامپ در هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا، "ایر فورس ‌وان" انجام دهد.

مورگن درباره گفت‌وگوی خود با ترامپ گفته است: «دوستی دیرین و پایدار او با ترامپ یگانه دلیل آن است که او تنها خبرنگار تلویزیونی بریتانیایی است که ترامپ با او حاضر است حرف بزند.»

کد خبر 410753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha