شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

سارقان مسلح که با سرقت ۲۰ کیلو طلا در شوشتر خودروی بنز خریده و حساب بانکی‌شان را پر از پول کرده بودند، در تهران دستگیر شدند.

به گزارش همشهری، دوم اردیبهشت امسال مأموران پلیس خوزستان در جریان سرقت مسلحانه 20کیلو طلا از 2طلافروش کیفی در شهرستان شوشتر قرار گرفتند. ماجرا از این قرار بود که این دو طلافروش راهی شهرهای مختلف می‌شدند و بعد از خرید طلا از طلافروشی‌ها، آنها را به‌صورت کیفی به دیگر شهرها منتقل کرده و در آنجا می‌فروختند.

آنها آخرین بار بعد از خرید از چند طلافروشی در دزفول و شوش برای استراحت به شهرستان شوشتر رفته بودند که توسط دزدان مسلح محاصره شده و 20کیلو طلایشان به سرقت رفته بود. به‌دنبال این سرقت، کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در همان ابتدا به شاگرد یک طلافروشی در شهرستان شوش مشکوک شدند. شاگرد جوان دستگیر شد و اعتراف کرد که با دزدان مسلح در ارتباط بوده است.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در ادامه و با تلاش کارآگاهان، مخفیگاه دزدان مسلح در تهران شناسایی شد و تیمی از مأموران راهی پایتخت شدند و در یک عملیات ضربتی 2نفر از اعضای اصلی باند را به همراه زنی که وظیفه فروش طلاهای سرقتی را به‌عهده داشت دستگیر کردند. وی ادامه داد: در بازرسی مخفیگاه دزدان علاوه بر 11کیلو طلا، یک قبضه کلاشنیکف، کلت کمری و سلاح شکاری به همراه یک خودروی بنز و یک پژوپارس کشف شد. همچنین از حساب بانکی متهمان 200میلیون تومان پول کشف شد و متهمان در بازجویی‌ها به سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

کد خبر 410692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha