همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور و معاون اول در پیامی با تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه ترمینال مسافربری سنندج از استاندار خواستند تا به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.

حادثه سنندج

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کردستان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

هم‌اکنون لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم به عنوان نماینده دولت، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به خانواده‌های عزیز جان‌باختگان این حادثه دلخراش و مردم استان کردستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان مظلوم رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم کردستان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

 

کد خبر 410435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha