همشهری آنلاین: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از فقدان سریال و کارگردان طنز در تلویزیون سخن گفت و در عین حال تأکید کرد که اوضاع طنز در تلویزیون خوب نیست؛ هم کارگردان کم است، هم نویسنده و هم بازیگر.

سریال

به گزارش ايسنا؛ مهدی روشن‌روان ـ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ـ درباره وضعیت سریال‌های در حال ساخت و در حال نگارش تلویزیون گفت: متأسفانه اوضاع طنز در تلویزیون خوب نیست و اکثر افرادی که در حوزه طنز کار می‌کنند در حال حاضر در سینما کار می‌کنند. از طرفی به دلیل مشکلات مالی برخی از کارهای طنز از جمله ساخت «فوق لیسانسه‌ها» هم به تعویق افتاد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به شرایط مالی نامناسب در تلویزیون گفت: متأسفانه نگارش‌ها به خاطر وضعیت پرداخت به کندی انجام می‌گیرد.

او درباره‌ی حضور طنازان مطرح در تلویزیون از جمله رضا عطاران نیز اظهار کرد: چندین بار با ایشان مذاکره کردیم اما ایشان در سینما مشغول هستند.

مذاکرات مهران مدیری با سیمافیلم

مرتضی میرباقری، معاون سیما خبر ساخت سریال طنز ۹۰ قسمتی مهران مدیری را به تازگی اعلام کرده است. به گفته‌ی وی این مجموعه در حال نگارش است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما هم درباره‌ی جزئیات ساخت سریال مهران مدیری نیز توضیح داد: مذاکرات اولیه این سریال در سیمافیلم صورت گرفته است و این سریال در حال حاضر در حد همان مرحله‌ی مذاکرات اولیه است اما پخش آن از شبکه سه سیما خواهد بود.

ساخت «آچمز» و «بهترین‌ سال‌های زندگی»

روشن‌روان در ادامه از ساخت سریال طنزی با عنوان «آچمز» به تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی خبر داد و گفت: این مجموعه در حال نگارش است و اگر با کارگردان به توافق برسیم پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه از ساخت سریالی با عنوان «بهترین سال‌های زندگی» به تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید خبر داد و گفت: این سریال با عنوان بهترین سال‌های زندگی ما قرار است به نویسندگی جابر قاسمعلی و کارگردانی احمد کاوری ساخته شود. فضای این سریال به اتفاقات قبل از انقلاب برمی‌گردد که اگر به مشکلی برنخورد تا ماه آینده آن را کلید خواهیم زد تا بهمن ماه به آنتن برسانیم.

او درباره وضعیت تولید مجموعه «لحظه گرگ و میش» همایون اسعدیان نیز گفت: این سریال تا سه ماه و نیم دیگر تمام می‌شود و به احتمال زیاد از زمستان به روی آنتن برود.

اگر پول داشتیم الان «فوق لیسانسه‌ها» روی آنتن بود

روشن‌روان درباره ساخت «فوق لیسانسه‌ها» نیز گفت: این سریال در حال نگارش است و همان طور که پیش از این هم گفته شد در پاییز امسال کلید خواهد خورد. پیش از این در فصل یک و دو چون همزمان نوشته می‌شد کار به سختی پیش می‌رفت اما در حال حاضر تلاش می‌کنیم بخشی از نگارش آماده شود.

او در ادامه درباره‌ی به تعویق افتادن ساخت مجموعه‌ی طنز «فوق لیسانسه‌ها» اظهار کرد: دلیل مشکلات مالی برخی از کارهای طنز از جمله ساخت «فوق لیسانسه‌ها» به تعویق افتاد. اگر مشکل مالی نداشتیم «فوق لیسانسه‌ها» را پس از جام جهانی روی آنتن داشتیم منتها ما هنوز «لیسانسه‌ها ۲» را هم تسویه نکردیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره مجموعه «بانوی عمارت» نیز گفت: ساخت این سریال اوایل شهریورماه به اتمام می‌رسد. ۵۰۰ دقیقه از سریال «ستایش» نیز تاکنون تصویربرداری شده است.

مهدی روشن‌روان در پایان درباره اینکه پس از بازی‌های جام جهانی شبکه سه چه سریالی را پخش خواهند کرد، اظهار کرد: باید دید وضعیت چگونه است و هنوز مشخص نشده است که چه سریالی قرار است به روی آنتن برود اما متأسفانه وضعیت سریال طنز در تلویزیون خوب نیست.

کد خبر 410433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha