همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی المیادین؛ سامانه دفاع هوایی سوریه حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تی-۴ را ناکام گذاشت.

بیانیه وزارت دفاع سوریه در باره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه تی-۴

به گزارش خبرگزاری صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: سامانه دفاع هوایی سوریه بیشتر موشک های شلیک شده به فرودگاه تی-4 در سوریه را هدف قرار داد.

اين شبکه به نقل از منبعی میدانی در سوریه اعلام کرد: حمله هوایی به پایگاه هوایی تی-4 در شرق استان حمص سوریه، فقط خسارات مادی بر جا گذاشت.

المیادین به نقل از تلویزیون سوریه اعلام کرد: چهار تا شش موشک به اطراف پایگاه هوایی تی-4 اصابت کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره نيز به نقل از تلویزیون سوریه اعلام کرد: یکی از هواپیماهای مهاجم به فرودگاه تی-4 در سوریه هدف قرار گرفت.

روزنامه صهیونیستی ­هاآرتص نيز نوشت: گزارش های موجود حاکیست هواپیماهای مهاجم به پایگاه هوایی تی-4 سوریه از مرز اردن وارد خاک سوریه شده و در مسیر خود از روی پایگاه نظامی آمریکا در منطقه التنف سوریه عبور کرده اند.

  • بیانیه وزارت دفاع سوریه

وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های صهیونیستی به فرودگاه تی فور حمله کردند. در این بیانیه آمده است، سامانه های پدافند هوایی ارتش شماری از موشک های دشمن را رهگیری و منهدم کرد.

همچنین وزارت دفاع سوریه اعلام کرد سامانه های پدافند هوایی ارتش یکی از جنگنده های دشمن را هدف قرار داد و دیگر جنگنده های صهیونیستی نیز را مجبور به فرار از حریم هوایی سوریه کرد.

فرودگاه تی فور واقع در ۱۰۰ کیلومتری شرق حمص، مسوولیت کنترل صحرای شرق سوریه را بر عهده دارد.

کد خبر 410215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha