همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: شرایط کنونی می‌طلبد که مردم منابع مالی خود را وارد عرصه تولید، اشتغال و خودکفایی کنند تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت گام برداریم.

نعمان غلامی

به گزارش ایرنا، سردار نعمان غلامی در یادواره 66 شهید بلوار آزادی ملایر در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر اظهار داشت: با پیروی از رهبر معظم انقلاب و ایستادگی، می توانیم از سختی ها با موفقیت عبور کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان در این خیالند که با بر هم زدن برجام و ایجاد جنگ اقتصادی می توانند ایستادگی و مقاومت ملت ایران را بکاهند، اما سخت در اشتباه هستند و این کار چیزی از اقتدار ملت کم نمی کند.

سردار غلامی افزود: ملت ایران در هیچ شرایطی از انقلاب و نظام خود دست برنمی دارد و سر تسلیم فرود نمی آورد.

وی با بیان اینکه سرمایه های ملت ایران برگرفته از مکتب عاشورا و دین مبین اسلام است، افزود: دستاوردهایی که امروز کشور ما در حوزه های مختلفی همچون نظامی، علمی و فناوری بدست آورده، به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ شهادت طلبی است.

سردار غلامی با اشاره به شرایط سخت دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز اگر امنیت در کشور حاکم و ایران اسلامی در تمامی عرصه ها سرافراز است، به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که با ایجاد جنگ روانی دستاوردهای گسترده و توانمندی های نظام را از دید مردم دور و با بزرگنمایی مشکلات، ملت را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند؛ در حالیکه ما دستاوردهایی داریم که هنوز از آنها رونمایی نشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه باید با استفاده از تجربه های گذشته برای حل مشکلات درونی تلاش کنیم، افزود: در شرایط کنونی راه پیروزی ملت ایران داشتن تفکر جهادی، درک مشکلات مردم، پاسخگویی مسئولان و تلاش بی وقفه برای باز کردن گره ها است.

سردار غلامی به ظرفیت های کار و تولید در نقاط مختلف کشور بویژه روستاها اشاره و بیان کرد: شناسایی ظرفیت های خالی همان اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید با مدیریت به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 410208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha