همشهری آنلاین: رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه صحبت‌هایی که بنده در مورد طلب شهرداری از یکی از شرکت‌ها داشته‌ام در فضاهای مجازی تحریف شد.

هاشمی

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در میان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد و گفت: متاسفانه صحبت‌هایی که بنده در مورد طلب شهرداری از یکی از شرکت‌ها باخبرگزاری ایسنا داشته‌ام در فضاهای مجازی تحریف شد و حتی سخنان بنده را به فساد در نیروهای مسلح ارتباط دادند که این مساله این گونه نبود و در فضای مجازی و مطبوعات سوء تفاهمی ایجاد شد. مخصوصا در شرایط حساس فعلی که نیروهای مسلح اقدامات خوبی انجام می‌دهند.

وی گفت: صحبت من در این حد بود که بین بنیاد تعاون سپاه و شهرداری قراردادی بوده است که شهرداری طلب هایی از این شرکت ها دارد و خواهشمان این است که این طلب ها وصول شود تا پروژه‌های عمرانی بلاتکلیف تعیین تکلیف شوند و به اتمام برسند.

هاشمی در مورد ابلاغیه رئیس جمهور درباره صرفه جویی گفت: بودجه شورای شهر تهران ۴۴ میلیارد تومان است که ۹۵ درصد آن صرف حقوق می شود. چگونه می توانیم صرفه جویی کنیم و حقوق اعضای شورای شهر نیز بر اساس قوانین و کمتر از ۱۰ میلیون تومان است و نجومی بگیر نداریم هر چند که می‌توانیم در مصرف چای صرفه جویی کنیم و به جای مصرف ۱۰ استکان، یک استکان چای مصرف کنیم.

رییس شورای شهر تهران در مورد بی اطلاعی چمران در خصوص قرارداد شهرداری تهران با شرکت یاس اظهار کرد: من نمیدانم که چرا آقای چمران اطلاعی از این موضوع ندارد و بهتر است از خود ایشان سؤال کنید.

کد خبر 410157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha