همشهری آنلاین: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن تلاش می‌کند ملت ایران بهانه‌گیر شود و بعد در بوق‌های تبلیغاتی دلزدگی مردم از نظام دینی را فریاد بزند.

به گزارش همشهري آنلاين، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای شهر بنک شهرستان کنگان، افزود: در شرایطی که همه بوق‌های تبلیغاتی مشغول مخابره پیام ملت ایران هستند، حمایت و اطاعت از ولایت، نمایش عزت، همدلی و انسجام عالی‌ترین پیام مردم ایران به دنیاست.

وي خاطرنشان كرد: هر چند مردم مشکلات زیادی دارند اما نباید اجازه داد دشمن بلندگوی مطالبه آنان باشد.

حسيني بوشهري با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار کار جهادی دارند، اظهار داشت: مسئولان باید با روحیه انقلابی و کار جهادی در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: مسئولان نباید بهانه‌ای به دست دشمن بدهند و با عملکرد خود ثابت کنند خط و مرزی بین مردم و آنان نیست.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال جدایی مردم به خصوص نسل جوان از دین، دیانت و خط و مشی شهداست این درحالی است که خدشه‌دار نکردن آرمان‌ها و اصول از مهمترین پیام شهیدان به شمار می‌رود.

وي با بيان اينكه دشمن کاری به دولت‌ها ندارد بلکه با انقلابی بودن و دینداری ملت ایران مشکل دارد، خاطرنشان كرد: دشمن تلاش می‌کند ملت ایران بهانه‌گیر شود و بعد در بوق‌های تبلیغاتی دلزدگی مردم از نظام دینی را فریاد بزند. ملت ایران به کوری چشم دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می‌کنند همواره مطیع ولی فقیه و آرمان‌های شهدا هستند و هرگز مشکلات بین آنها و نظام دینی فاصله‌ای ایجاد نمی‌کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، هدف از برگزاری یادواره شهدا را انتقال پیام ولایتمداری، حفظ عزت و کرامت، تسلیم نشدن در برابر دشمن و ذلت ناپذیری عنوان کرد و گفت: 

شیعه، سنی و همه ادیان و مذاهب در کشور نشان دادند آنجا که سخن از دین و حفظ کشور در مقابل بیگانگان است عاشقانه به میدان شهادت رفته و می‌روند.
  • منبع: پايگاه اطلاع‌رساني آيت‌الله حسيني بوشهري
کد خبر 410073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha