همشهری آنلاین: مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور تحت عنوان "جام گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر" با معرفی نفرات برتر در شهرستان شهرضا به کار خود پایان داد.

Powerlifting

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این دوره از رقابت‌ها با حضور 170 ورزشکار از 17 استان کشور در قالب 30 تیم در محل سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد شهرضا طی روزهای 7 الی 11 تیر ماه برگزار شد.

مدعیان قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اوزان 52، 56، 60، 5/67، 75، 5/82، 90، 100، 110، 125-، 140 و -140 بر روی استیج رقابت‌ها صف‌آرایی کردند که در پایان تیم‌های "قهرمان" شهرضای اصفهان، "ستارگان نیک" شهرضای اصفهان و "تهمتن" فرخشهر چهار محال و بختیاری سکوهای اول تا سوم رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان، تیم "ستارگان نیک" شهرضای اصفهان مقام اول را کسب کرد و "تهمتن" فرخشهر چهار محال و بختیاری در جای دوم ایستاد و "هیات فارس" استان فارس به عنوان سومی بسنده کرد.

تیم "ستارگان نیک" شهرضای اصفهان در رده سنی بزرگسالان سکوی قهرمانی این دوره را به نام خود ثبت کرد، "مطیع" خاف خراسان رضوی و "انرژی پلاس" استان اصفهان نیز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش پیشکسوتان نیز تیم "ایران زمین" استان اصفهان، "ستارگان نیک" شهرضای اصفهان و "هیات قزوین" استان قزوین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

کد خبر 410038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha