همشهری آنلاین: ‎محمدرضا رحمانی‌فر با کسب مدال نقره پرتاب دیسک، و مهدی رضایی با کسب نشان برنز دوی ۱۰۰ متر و حمیدرضا کیا با کسب مدال نقره پرش سه‌گام سهمیه المپیک را کسب کردند.

Athletics

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در جریان برگزاری نخستین روز از مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان در بانکوک تایلند، محمدرضا رحمانی‌فر در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 58.70 متر به مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت و سهمیه حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان (آرژانتین) را هم کسب کرد.

در این رقابت، احمد سعید قطري با رکورد 61.28 متر قهرمان شد و ژائو چن ژیانگ چیني با پرتابی به طول 56.70 متر در جایگاه سوم ایستاد.

همچنين مهدی رضائی، دونده سرعتی تیم ملی نوجوانان ایران در دوی 100 متر با رکورد 10.81 ثانیه به مدال برنز دست یافت.

مهدی رضائی با زمان 10.99 ثانیه از دور مقدماتی 100 متر به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در رقابتی جذاب با سایر دوندگان در دور نیمه نهایی با ثبت رکورد 10.86 ثانیه، ضمن راه‌یابی به مرحله فینال این مسابقات، سهیمه حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان را نیز کسب کرد. دونده ایران در کورس با برترین‌های آسیا با رکورد 10.81 ثانیه سوم شد و به مدال باارزش برنز رسید.

حمیدرضا کیا، رکورددار پرش سه‌گام نوجوانان ایران نيز با پرشی به طول 15.68 متر ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان آرژانتین، رکورد ملی این ماده را که به طول 15.02 متر در اختیار خود داشت، شکست.

ورزشکار کره‌اي با رکورد 15.76 متر قهرمان شد و پرنده چیني با رکورد 15.61 متر به عنوان سومی دست یافت.

 

کد خبر 410037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha