همشهری آنلاین: دنیل کریگ از دفتر مرکزی سازمان جاسوسی آمریکا در لانگلی ویرجینیا بازدید کرد تا برای بازی در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند آماده شود.

جیمز باند

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، بازيگر 50 ساله انگليسي كه براي پنجمين و آخرين بار نقش مامور مخفي 007 را ايفا خواهد كرد، تحت تعاليم و آموزش‌هاي كارشناسان سيا قرار مي‌گيرد تا در فيلم تازه خود مردم را بيش از پيش با شيوه عملكرد سازمان جاسوسي آمريكا در دنياي واقعي آشنا كند. بازديد كريگ از دفتر مركزي سيا روز 26 ژوئن (حدود 10 روز پيش) انجام شده و بخشي از سمينار «فيلم در برابر واقعيت» بوده است.

با وجود انتشار اخبار و گزارش‌هايي مبني بر دخالت سيا در توليد برخي فيلم‌هاي سينمايي با موضوع جاسوسي، اين نخستين‌بار (دست‌كم در سال‌هاي اخير) است كه سازمان جاسوسي آمريكا تصويري از يك ستاره هاليوودي را در دفتر مركزي خود منتشر مي‌كند. بيانيه‌اي هم با همين موضوع روي سايت رسمي سيا آمده و در آن به سخنان بازيگر نقش جيمز باند پس از ديدار با افسران و كارمندان اشاره شده است.

توليد بيست و پنجمين پروژه جيمز باندي تاريخ سينما از اواخر پاييز و اوايل زمستان آينده آغاز مي‌شود و دني بويل روي صندلي كارگرداني آن مي‌نشيند. او فيلمنامه را همراه جان هاج، همكارش در «قطاربازي» مي‌نويسد و گفته مي‌شود قرار است چهره‌اي تازه از زنان در فيلم‌هاي جيمز باندي ارائه كند. ضمن اينكه در فيلم فعلا بدون نام خبري از كريستف والتس نخواهد بود و جزئيات پروژه از جمله تركيب بازيگران و داستان هنوز نهايي و اعلام نشده است.

«جيمز باند 25» روز 25 اكتبر 2019 در بريتانيا روي پرده مي‌رود و سينمادوستان در آمريكاي شمالي مي‌توانند از هشتم نوامبر سال آينده ميلادي آن را در سالن‌هاي تاريك به تماشا بنشينند.

کد خبر 409991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha