همشهری آنلاین: دو سریال جدید به کارگردانی حمید منوچهری روزهای پایانی هفته از شبکه رادیویی نمایش در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از سايت راديو نمايش، دو سریال جدید رادیویی به کارگردانی حمید منوچهری روزهای پایانی هفته از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

«به وقت تعطیلات» عنوان سریال جدیدی به نویسندگی بهرام اکبری زرین است که ساعت ۱۱:۱۵ روز پنجشنبه چهاردهم تیر ماه پخش می شود. این نمایش ماجرای زن و شوهری است که به سفر می روند اما پس  از بازگشت متوجه می شوند خانه شان سرقت شده است.

اکبر ملایی، ایوب آقاخانی، شیرین سپه راد، محمدرضا علی، نورالدین جوادیان و محمد شریفی مقدم  بازیگران این سریال هستند. ضمن اینکه شهناز دهکردی تهیه کننده، پیروز صدرایی صدابردار و محمدرضا قبادی افکتور دیگر عوامل اجرایی این سریال رادیویی را تشکیل می دهند.

سریال «ناشناخته» نیز عنوان مجموعه جدیدی است که از روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش روایتگر زندگی دو محیط بان است.

سریال «ناشناخته» به نویسندگی حمیدرضا پورعلی محمد و بازی احمد گنجی، امیر منوچهری، ایوب آقاخانی، جواد پیشگر، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدا برداری حیدر صفدری و افکتوری نرگس موسی از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

کد خبر 409815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha