چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین قسمت سری جدید برنامه «رنگین کمان» چهارشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

سریال

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محسن مناجاتی تهیه کننده «رنگین کمان» در توضیح این برنامه گفت: در سری جدید  برنامه «رنگین کمان» تغییراتی در دکور و محتوا ایجاد کرده ایم. در این برنامه ما همان سه عروسک من، این، اون را خواهیم داشت با این تفاوت که در هر برنامه فقط دو عروسک حضور دارند.

مناجاتی با اشاره به بخش این برنامه اضافه کرد: گفتگو با بچه ها، آیتم نمایشی، میان برنامه ، پخش کارتون و... قسمت‌های برنامه است که مجری اصلی برنامه آزاده آل ایوب (خاله نرگس) هدایت آن را بر عهده دارد و محمدرضا بهروز همکار جدیدش خواهد بود که بیشتر بخش فوسبال برنامه را اجرا خواهد کرد.

تهیه‌کننده  برنامه «رنگین کمان» ادامه داد: آیتم فوسبال یا همان فوتبال رنگین کمانی به صورت زنده توسط تیم بچه‌های حاضر در استودیو برگزار می شود و در هفته‌های آتی نیز لیگ فوسبال را آغاز خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: برنامه از این هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت زنده تولید و روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روزهای شنبه تا دوشنبه هفته بعد خواهد بود.

مناجاتی در قسمت پایانی این گفتگو خاطرنشان کرد: کارگردان هنری این برنامه امیر فیضی، عروسک گردان‌ها احمد آکشته و اکرم صانعی، نویسنده ساغر مختاری و مجید نوربخش مدیر تولید این مجموعه خواهند بود.

برنامه «رنگین کمان» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما از چهارشنبه ۱۳ تیرماه به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

کد خبر 409802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha