همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران از افتتاح ۵ دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت خبر داد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم افتتاح دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی برای انجام فعالیت‌های اداری تاکسیرانان فارغ از این‌که عضو چه شرکتی باشند، راه‌اندازی شد.

عليرضا قنادان با اشاره به افتتاح 5 دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی عنوان کرد: براساس نقشه راه، تعداد این دفاتر در آینده افزایش می‌یابد و دست كم در هر منطقه یک دفتر و در خطوط پرتردد تعداد بیشتری آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اهداف اصلی راه‌اندازی این دفاتر را یکسان‌سازی و استانداردسازی اداره خدمات به تاکسیرانان عنوان کرد و گفت: گاه شاهد بودیم که خدمات با مبالغ مختلف و به صورت متفاوت به تاکسیرانان ارایه می شد.

به گفته قنادان در این دفاتر خدمات اداری مانند صدور پروانه، تمدید کد فعالیت، مرخصی‌ها و حتی فعالیت‌های رفاهی به تاکسیرانان ارایه می‌شود.

قنادان تصریح کرد: در فاز اول، خدمات به تاکسی‌های گردشگری ارایه شده است اما در فازهای بعد تاکسیرانان می‌توانند از خدمات این دفاتر بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دفاتر مسئولیتی از شرکت‌های زیرمجموعه سلب نشده و تنها کارهای اداری فارغ از موارد مالی به دفاتر هماهنگی امور اداری منتقل شده است.

کد خبر 409778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha