دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب آیین برندسازی شخصی؛ راهنمایی مفید برای توسعه فردی و ایجاد یک من جدید تالیف خلیل جعفرپیشه با پیش‌گفتاری از پرویز درگی، مدرس دانشگاه و رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

کتاب آیین برندسازی شخصی منتشر شد

برند عصاره‌ تمامی کنشهای فرد در گذشته، حال و آینده است. هر عمل، اتفاق یا تعامل ما با دیگر افراد بر برندمان تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، باید گفت افراد در طول زندگی دانسته یا ندانسته در حال ایجاد برند از خود هستند. حال سوال اینجا است که آیا باید این برند را به اراده‌ی خود مدیریت کرد یا یا اجازه داد تا خودبه‌خود خلق شود. در جواب باید گفت سزاوار آن است با به کارگیری فعالانه‌ترین و هدفمندترین روشها و ترتیبات سازگار و نظام‌مند این زحمت را به جان خرید و هر عمل و رفتاری که باعث تاثیرگذاری بر برند ما می‌شود را با دقت و جدیت مورد مدیریت قرار داد.

هدف نهایی برندینگ شخصی، توسعه‌ی تصویری است که در نظر مخاطب جذاب و الهام‌بخش جلوه کند و در عین حال از اعتباری بالا برخوردار باشد. برند شخصی چنانچه به خوبی مدیریت شود، می‌تواند به نقطه‌ی قوت و دارایی برای فرد تبدیل شود: تجربه‌ها، دستاوردها و تواناییها که قادرند استعدادهای اصیل و واقعی ما را آشکار سازند. علت ناکامی بسیاری از افراد بااستعداد و دارای تخصص و مهارت بالا در کشور ما آن است که آنها نتوانسته‌اند از اهرم برندینگ شخصی به منظور استفاده از مهارت و عرضه‌ی خود به بازار استفاده کنند. این کتاب رازهای این قصه را با شما درمیان می‌گذارد.

در این کتاب سعی شده است با در نظر گرفتن آخرین راهبردها و رویکردهای علمی و عملی مورد استفاده به وسیله‌ی برندهای معروف در فضای سایبر و حقیقی، مهمترین رازهایی که می‌توانند به سوالات، ابهامات و برخی کج‌فهمی‌ها درباره‌ی مفهوم برندینگ شخصی پاسخ داده و از شما یک برند باعیار بالا بسازند، به زبان ساده با شما به اشتراک گذاشته شود.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌ خرید این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 66408271 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 409635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha