همشهری آنلاین: نیکی کریمی بازیگر سینما به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد، در حالی که هیچ سابقه‌ای از او در این زمینه ارائه نشده است.

سینما

به گزارش تسنيم، انجمن عکاسان سینمای ایران، نیکی کریمی به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد. این خبر تعجب اهالی رسانه و فعالان عرصه عکاسی سینما را برانگیخت.

عکاسانی که سالها عمر خود را صرف فعالیت در حوزه عکاسی سینما کردند معتقدند این نوع عکاسی را می‌توان گونه مستقل از عکاسی معرفی کرد که مختصات فعالیت خود را دارد. نیکی کرمی طبق گفته خودش ٢ سال، به صورت مداوم عکاسی طبیعت کرده‌است. که حاصل آن عکاسی‌ها، برگزاری نمایشگای در گالری گلستان در ایران و بعد از آن گالری کورت‌یارد در امارات بود.

باید دید آیا برگزار کنندگان این رویداد تحت تأثیر نامها قرار گرفته‌اند و به واسطه آن سعی در رونق بخشیدن جشن خود دارند یا بر مهارتها تکیه کرده‌اند و سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند. اگر سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند با چه رزومه‌ای اقدام به انتخاب نیکی کریمی کرده‌اند. شخصی که تعداد نمایشگاه‌هایش به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد چگونه بر جایگاه یک رویداد عکاسی حرفه‌ای تکیه می‌زند.

نمی‌توان گفت عکاسی برای او یک دغدغه حرفه‌ای بوده است اما عکاسانی را در زمینه عکاسی سینما می‌شناسیم که عمر خود را صرف این کار کرده‌اند و هنوز به جایگاهی که می‌بایست نرسیده‌اند.

جالبتر اینکه انجمن عکاسان سینمای ایران هم بعد از انتشار این خبر رزومه‌ای از فعالیتةای مشابه نیکی کریمی ارائه نداده است تا شاید مخاطبان به انتخاب آنها احترام بگذارند و نادیده گرفته شدن سالها فعالیت عکاسان حرفه‌ای این حوزه را راحتتر بپذیرند.

کد خبر 409594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha