هنشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی مرد عنکبوتی(Spider Man) یک بازی روبه انتشار انحصاری برای کنسول PS۴ است که قرار است ۷ سپتامبر منتشر شود.

طزذط

این بازی توسط اینسومنیاک گیمز توسعه یافته‌است و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت قرار است به نقل سازندگان بازی در سال۲۰۱۸ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. این اولین بازی مجوزی است که توسط اینسومنیاک گیمز توسعه یافته‌است.

این بازی یک داستان جدید از مرد عنکبوتی را روایت می‌کند و به فیلم یا کتاب کمیک ارتباط نخواهد داشت. این بازی هر دو جنبه‌های شخصیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی را پوشش می‌دهد و از ویژگی‌های یک مرد عنکبوتی با تجربه‌تر برخوردار است.

داستان این بازی درباره پیتر پارکر جوانی ۲۳ ساله است که در آزمایشگاه در حال تحصیل است و در حال فارغ‌التحصیل شدن از کالج است.

هشت سال است که پیتر در نقش مرد عنکبوتی است و به عنوان محافظ شهر نیویورک نقش خود را ایفا کرده‌است.  مرد عنکبوتی یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در یک جهان باز در شهر نیویورک روایت می‌شود و با ژرفانمایی سوم شخص دنبال می‌شود.

بازیکنان قادر خواهند بود از توانایی‌های مرد عنکبوتی شامل پرتاب تار، و خزیدن بر روی دیوار و همچنین از عناصر جدید دیگری در روند بازی استفاده کنند که یکی از آنها توانایی عبور از موانع با استفاده و به شکل پارکور است. مبارزه محیطی، رویداد فوری و مخفی‌کاری نیز از ویژگی‌های دیگر این بازی است.

کد خبر 409467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha