همشهری‌آنلاین: رهبر کره‌شمالی استفاده از دامن‌های کوتاه و جوراب شلواری‌های توری تن‌نما را در خیابان‌ها منع کرده است و کسانی که خیلی پاهایشان در دامن‌های روی زانو خودنمایی کند سه پوند بابت این رفتار ضد اجتماعی جریمه می‌شوند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی اوایل همین ماه مقام‌های کشورش را موظف کرد تا با آن دسته از کسانی که از حرکات موزون "تحریک‌آمیز" گروه‌های موسیقی کره‌جنوبی پیروی می‌کنند، برخورد کنند.

علاوه بر این، روشن‌کردن رنگ موها برای پیروی از غربی‌ها، پوشیدن لباس‌های تنگ گلدار و لباس‌هایی با نوشته‌های انگلیسی هم ممنوع شده است.

تلاش برای مقابله با نفوذ خارجی باوجود آب شدن یخ روابط کره‌شمالی و آمریکا انجام مي‌شود.

وب‌سایت دیلی ان‌کی به نقل از منبعی در کره‌شمالی گزارش داد، مقام‌های کره‌شمالی مسوولان ارشد را پیش از نشست آمریکا - کره‌شمالی احضار و درباره تحکیم بنیاد جامعه علیه ایدئولوژی‌های خارجی برای آنها سخنرانی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از ديلي ميل، سایر اقدام‌هاي ضد اجتماعی شامل انتقاد از رژیم، مالکیت گوشی‌های همراه خارجی، تماشا یا شنیدن فیلم‌، درام‌ یا موسیقی‌های پاپ کره‌جنوبی و رقص‌ است.

کارشناسي در  يك اندیشکده دولتی کره‌جنوبی گفت: پس از آن‌که کیم جونگ اون دسامبر گذشته دستور جنگ علیه فعالیت‌های ضد اجتماعی را صادر کرد، سرکوب‌ها شدت گرفت. کره‌شمالی از تلویزیون دولتی برای تفهیم و اجرای سرکوب ناقضان استفاده می‌کند.

کد خبر 409455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha