همشهری آنلاین: فیلم جنجالی «گاسنل: محاکمه بزرگ‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا» با موضوع زندگی پزشک کلینیک سقط جنین مجوز نمایش در سینماها را دریافت کرد.

بزرگ ترین قاتل زنجیره ای آمریکا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، اين فيلم كه داستان واقعي محاكمه سال 2013 دكتر كرميت گاسنل را روايت مي‌كند، به دليل شكايت قاضي اين دادگاه جنجالي و پرحاشيه تا آستانه توقيف پيش رفت اما پس از آنكه سازندگان «گاسنل» با قاضي جفري پي ماينهارت كنار آمدند، پروانه نمايش عمومي فيلم صادر شد. پروژه ابتدا قرار بود در قالب تلويزيوني توليد شود اما دكتر گاسنل بيش از دو ميليون دلار سرمايه از مردم جمع‌آوري كرد و فيلم سال 2015 كليد خورد.

دكتر گاسنل كه از اوايل دهه 1970 يك كلينيك سقط جنين را در پنسيلوانيا راه‌اندازي كرده بود، بارها متهم به سقط غيرقانوني در شرايط غيربهداشتي شده بود. تا اينكه سرانجام سال 2011 به اتهام قتل هفت جنين در آخرين ماه‌هاي بارداري دستگير و دو سال بعد محكوم شد. يكي ديگر از جرايم اين پزشك جنايتكار، كشتن غيرعمد كارنامايا مونگار در 2009 بود كه ظاهرا براي انداختن جنين خود به كلينيك مراجعه كرده بود.

نيك سيرسي روي صندلي كارگرداني «گاسنل: محاكمه بزرگ‌ترين قاتل زنجيره‌اي آمريكا» نشسته و دين كين در آن نقش كارآگاه پرونده پزشك جنايتكار را ايفا كرده است. ارل بيلينگز هم به نقش دكتر گاسنل ظاهر مي‌شود. بر اساس آنچه در سايت معتبر imdb آمده، اين فيلم جنجالي پاييز آينده روانه پرده سينماهاي آمريكا مي‌شود.

کد خبر 409396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha