همشهری آنلاین: شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، به دو عکاس پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس درجه یک هنری اعطا کرد.

عکاس

به گزارش ایرنا به نقل از شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور، این شورا دو عکاس خبری فعال در مبارزات انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس را حائز دریافت درجه یک هنری دانست.

محمد سیادصبور، متولد 1326 و محسن وفائی شاندیز متولد 1331 از جمله عکاسان خبری فعال در رسانه ها هستند که عکس های متعدد آنها در رسانه های خارجی و داخلی اثرگذار بوده است.

اعطای درجه یک هنری به این دو هنرمند با بررسی و تایید پنج نفر از استادان در کمیته تخصصی، در آخرین جلسه به تصویب استادان و متخصصان شورا رسید.

رضا اسدزاده نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی ایرانمنش نماینده تام الاختیار وزیر علوم و نمایندگان تام الاختیار سازمان برنامه و بودجه و فرهنگستان هنر در این جلسه حاضر بودند.

مطابق مصوبات دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعطای درجه یک هنری به هنرمندان و نویسندگان، همتراز با مدرک دکتری در دانشگاه های رسمی کشور است و دریافت کنندگان این نشان هنری، از همه امتیازات مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود.

کد خبر 409362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha