همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان انتشار کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: کلید اولیه آزمون از ساعت ۱۶ یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر، حسین توکلی با اعلام اين خبر اظهار داشت: کنکور سراسری ۹۷ در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با نظم و امنیت مطلوب برگزار شد.

وی افزود: سئوالات دفترچه عمومی و سئوالات اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه در زمان‌های تعیین شده در بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور منتشر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان انتشار کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: کلید اولیه آزمون از ساعت ۱۶ يکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی گفت: کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان داخل کشور از ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۷ و برای داوطلبان خارج از کشور از بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی اظهار داشت: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند در دهه دوم مرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته از کدرشته‌های مجاز خود اقدام کرده و کدرشته‌های مورد نظر را ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: نحوه انتخاب رشته در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد پس از هماهنگی با مسئولان دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته اعلام می‌شود.

کد خبر 409361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha