شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر رادیو نمایش از تغییر فضای عمومی نمایش‌های رادیویی در تابستان ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محمدرضا قربانی ـ مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش ـ در این زمینه گفت: فضای عمومی نمایش‌های رادیویی در تابستان تا اندازه‌ای متفاوت نسبت به سایر فصول ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد طنز و سرگرمی در ساختاری مفرح و خانوادگی از ویژگی‌های سریال‌های رادیویی همچون «مردی به دنبال حقیقت»، « داماد سعادتمند» و «فوتبال فجری» در این فصل است. همچنین پرداختن به موضوعات فرهنگی، تاکید بر روابط میان فردی و تحکیم بنیان خانواده از جمله مواردی است که در نمایش های رادیویی ویژه فصل تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

قربانی افزود: امسال پخش آثار نمایشی با محوریت اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفت تا شنوندگان این شبکه رادیویی بیش از پیش با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی آشنا شوند. در این باره مجموعه ۳۰ قسمتی «ایران زمین» در قالب نمایش‌های رادیویی تک قسمتی و اپیزودیک با هدف معرفی آثار تاریخی و باستانی، به منظور تشویق اذهان عمومی به سفر و ایرانگردی در این ایام از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش همچنین از افزایش مدت پخش برنامه «گیومه» در فصل تابستان خبر داد و گفت: این برنامه که در فضایی مفرح و آموزنده از رادیو نمایش پخش می‌شود به موضوعات فرهنگی روز کشورمان در قالب آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی می‌پردازد.

به گفته‌ی مدیر رادیو نمایش، قرار است ۴۳۲۰ دقیقه برنامه و نمایش رادیویی در فصل تابستان از رادیو نمایش پخش شود.

کد خبر 409360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha