همشهری آنلاین: معاون امور زنان رییس‌جمهور درباره استمرار حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال گفت: همه گزارش‌ها نشان‌گر وجود فضایی بسیار آرام، امن و منظم در ورزشگاه بوده است. ان‌شاالله همین روند ادامه پیدا می‌کند.

زنان ورزشگاه

معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئيس‌جمهور، در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اینکه آیا با توجه به حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، این امر در نهایت به معنای باز شدن درب ورزشگاه‌های فوتبال به روی زنان است؟ گفت: این مراسم‌ها با حضور خانواده‌ها برگزار شد و بسیار خوب بوده و فضای بسیار خوبی بوده است.

وی گفت: همه گزارش‌ها نشان‌گر وجود فضایی بسیار آرام، امن و منظم در ورزشگاه بود. ان‌شاالله همین روند ادامه پیدا می‌کند.

ابتکار در مورد اظهارات اخیر دادستان کل کشور درباره اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده است، گفت: به هر حال اظهارنظرها متفاوت است؛ ولی مهم این است که ما قانونی برای این مساله نداریم. خلاف شرع هم نیست و شئونات هم رعایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حتی اگر شما به پارک و سینما و کنسرت هم بروید باید شئونات را رعایت کنید، گفت: امیدواریم برای بازی‌های بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون امور زنان رییس‌جمهور با بیان اینکه در مورد ورزش‌های دیگر از پیش فضا برای ورود زنان فراهم شده است، گفت: در همین مسابقات والیبال اخیر خانم‌ها حضور داشتند. کنترل شده هم نبوده و خانم‌ها آزاد بودند.

وی در مورد مسابقات فوتبال گفت: خوشبختانه صدا و سیما هم حضور خانم‌ها را پخش کرده؛ در اینکه شئونات باید رعایت شود هیچ شکی نداریم. این فضای نشاط برای خانم‌ها هم باید فراهم باشد و این گروه هم حق دارند از این فضا استفاده کنند. همه ما هم بیشتر رعایت می‌کنیم تا فضای خوب و شادی در جامعه داشته باشیم.

ابتکار افزود: نباید محدودیت‌های بی‌جهت برای جوانان ایجاد کنیم. جامعه‌ای هستیم که چارچوب‌هایی داریم و تا جایی که می‌توانیم باید محدودیت‌ها را به حدودی برسانیم که باید رعایت شود؛ بیشتر از آن نباید محدودیت ایجاد کنیم تا جوانان احساس کنند فضا برای فعالیت‌هایشان فراهم است.

کد خبر 409275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha