چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: برانکو ایوانکوویچ به اظهارات کی روش سرمربی تیم ملی درباره برخی از مسائل واکنش نشان داد.

برانکو

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی تدارکاتی پرسپولیس درباره عملکرد ملی پوشان این تیم در جام جهانی روسیه اظهار کرد: در ابتدا تمایل دارم که درباره تمرینات آماده سازی تیمم صحبت کنم و طبق برنامه چهارمین مرحله تمرینات را فردا به پایان می‌رسانیم و صبح شنبه هم برای برپایی اردو راهی کرواسی می‌شویم

او درباره اینکه برخلاف اظهارات کی‌روش بازیکنان لیگ بهترین عملکرد در جام جهانی روسیه داشتند، بیان کرد: به طور حتم کی‌روش نگاه دقیقی به این موضوع نداشته است و بازیکنانی همانند بیرانوند، امیری، حسینی، ابراهیمی و چشمی که از دل لیگ برتر بیرون آمده بودند بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی بودند.

برانکو درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر دخالت برخی از مربیان در روند آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: برایم جای تعجب دارد که کی‌روش این اظهارات را بیان کرده است چرا که کرانچار به کرواسی رفته است، قلعه‌نویی هم در سپاهان مشغول فعالیت است و من هم در حال تمرین دادن تیم خودم هستم. ما دخالتی نمی‌کنیم و تمرینات تیم خود را زیر نظر داریم و به تیم ملی کاری نداریم.

برانکو درباره اظهارات کی‌روش که او می‌تواند اردوهای تیم ملی را تعطیل کند، گفت: خودم نمی‌دانستم فرد قدرتمندی هستم! به خودم افتخار می‌کنم چنین قدرتی دارم که می‌توانم اردوی تیم ملی را تعطیل کنم. اگر این اظهارات درست باشد فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم و با مشت روی میز می‌کوبم.

برانکو در پایان درباره مخالفت استقلال با برگزاری سوپرجام خاطر نشان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما از آن جایی که کی‌روش گفته من قدرتمند هستم فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم تا تکلیف این بازی را مشخص کنم.

کد خبر 409167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha