همشهری آنلاین: اینستاگرام در یک نسخه‌ جدیدش امکان «چت ویدئویی»، ایجاد کانال موضوعی در بخش Explore و افکت‌های جدید دوربین برای بخش ‌Stories را فراهم کرده است.

Instagram

بر اساس بیانیه اینستاگرام، کاربران در اپلیکیشن روزآمد شده می‌توانند در بخش Instagram Direct با یک نفر یا یک گروه حداکثر چهارنفره چت ویدئویی انجام دهند. به‌این‌ترتیب افراد می‌تواند در فضای خصوصی تجربه ویدئوی هم‌زمان داشته باشند.

دوستان شما که با گوشی اندرویدی یا آیفون روی اینستاگرام باشند، می‌توانند بدون نیاز به شماره تلفن با شما تماس برقرار کنند.

برای شروع چت ویدئویی، باید به اینباکس Direct بروید و هر رشته پیامی را باز کند. یک آیکون جدید به شکل دوربین را در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا زنگ زدن به تلفن‌های دوستانشان شروع شود. در هنگام چت ویدئویی می‌توان این پنجره را کوچک کنید و کارهای دیگر مانند فرستادن پیام یا عکس در بخش Direct را انجام دهید یا پیام‌هایی که برایتان آمده را مرور کنید، Story پست کند و کارهای دیگر.

یک امکان جدید دیگر ایجاد کانال‌های موضوعی در بخش Explore است که امکان جستجوی علائقتان با این شیوه جدید را برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از کانال‌های موضوعی می‌توانید به شکل هدفمندتری جستجو در پست‌های روی Explore را انجام دهید. شما می‌توانید از پستی به پست دیگر حرکت کنید یا اگر می‌خواهید درباره یک علاقه‌مندی خاصتان جستجوی بیشتری کنید، می‌تواند روی یک کانال ضربه بزنید و آن را اسکرول کنید. اگر بخواهید یک کانال موضوعی را حذف کنید باید کانال را نگهدارید و گزینه Mute را فهرست انتخاب کنید. با این کار این کانال به ته ردیف رانده می‌شود و البته هر وقت بخواهید می‌توانید آن را unmute کنید.

بالاخره این نسخه جدید اینستاگرام نخستین مجموعه جدید افکت‌های دوربین طراحی‌شده به‌وسیله افراد و سازمان‌های گوناگون را هم در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید آن‌ها را به سلفی‌های خود یا سایر عکس‌ها بیفزایید.

کد خبر 409161

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha