همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران ، عصر روز سه شنبه ، بلافاصله پس از ورود به باکو با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد

وزیر ارشاد با رئیس جمهور آذربایجان دیدار کرد

به گزارش ایرنا ، سید عباس صالحی،برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان، در راس یک هیات بلند پایه فرهنگی و به همراه دهها تن از هنرمندان ایرانی به این کشور سفر کرده است .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان را در این دیدار محمد سلطانی فر، سید محمد مجبتی حسینی معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جواد جهانگیرزاده ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ، همراهی کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است، در سفر به جمهوری آذربایجان ، با « ابوالفضل قارایف » وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان نیز دیدار کند.

صالحی ،در این سفر پنج روزه علاوه بر شرکت در برنامه های هفته فرهنگی ایران شامل اجرای کنسرت ملی ایران ، نمایش فیلم حضرت محمد (ص) ، نمایش گروه تئاتر کشورمان در باکو ، از مراکز فرهنگی و اماکن زیارتی این شهر نیز دیدن خواهد کرد.

صالحی روز جمعه در ادامه هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان عازم شهر تاریخی گنجه می شود، اعضای کنسرت ملی کشورمان نیز وی را در این سفر همراهی و در این شهر برای دوستداران موسیقی برنامه اجرا خواهند کرد.

کد خبر 409090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha