همشهری آنلاین: مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران درخصوص گرانی برخی از کالاهای مصرفی در سوپرمارکت‌ها گفت: تعزیرات با افزایش قیمت‌ها برخورد خواهد کرد.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که در پی اعتراضات صورت گرفته در بازار تهران و بازار تلفن همراه علاالدین آیا با اصناف مختلف جلسه‌ای خواهند داشت یا خیر،‌ گفت: سازمان تعزیرات به طور مرتب جلساتی با اصناف دارد، اگر قرار باشد تغییر و تحولی در بازار و عرضه کالا ایجاد شود، طبیعتا جلساتی برگزار خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که از روز گذشته برخی اقلام خوراکی در سوپرمارکت‌ها به دو برابر قیمت خود رسیده‌اند آیا سازمان تعزیرات به این موضوع ورود خواهد کرد، گفت: بله،‌ این فضا نمی‌تواند دستاویزی برای کسانی باشد که قصد دارند قیمت‌های خود را افزایش دهند، تعزیرات این اجازه را نمی‌دهد و با هر گرانی یا افزایش قیمتی حتما برخورد خواهد شد.

اسفنانی درباره فهرست ممنوعیت واردات برخی از اقلام به کشور، عنوان کرد: قریب به ۱۳۰۰ قلم کالا اعلام شد که برخی از آن‌ها ورودش به طور کامل ممنوع است؛ حالا این‌که قبلا وارد می‌شده یا خیر قطعا ورود آن‌ها به صورت غیرمجاز بوده است که نه مجوز شرعی داشته و مجوزی برای فروش، از طرفی هم برخی از کالاها مشابه داخلی دارند که ضرورتی برای ورودشان نیست.

کد خبر 408984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha