همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را تبریک گفت.

باقری

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی
با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد،شایستگی و قابلیت های فکری و عملی آن برادر عزیز است را تبریک عرص می نمایم.
بی شک تجارب ارزنده سال ها تلاش و همت در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه ارزشمند و رهگشایی برای تحقق انتظارات معظم له در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم ناجا و خانواده های معظم آنان و نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در صحنه اجرای مأموریت‌های خطیر این نیرو و تعامل حکیمانه و اثربخش آن با جامعه و مردم خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی ارجمند در این مسئولیت مهم را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

کد خبر 408822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha