یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره جزییات جلسه هم‌اندیشی اعضا با شهردار تهران توضیح‌هایی را ارائه کرد.

افشانی

زهرا نژادبهرام عضو شوراي شهر تهران يك‌شنبه سوم تير پیش از آعاز جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شهردار و اعضای شورای شهر، گفت: در این جلسه که با حضور مهندس افشانی، شهردار تهران و اعضا شورای شهر برگزار شد در مورد تدوین برنامه سوم توسعه شهرداری تهران صحبت شد و با وجود آن‌که قرار بود این برنامه تا پایان تیر ماه آماده شود اما به نظر می‌رسد به زمان بیشتری احتیاج دارد.

به گزارش ایسنا، نژاد بهرام  گفت: در این جلسه اصلا در خصوص تغییرها در شهرداری صحبت نشد. یکی دیگر از موضوع‌هاي مورد صحبت ، تغییرها در بانک شهر بود که شهرداری تهران، به عنوان یکی از سهامداران بانک شهر می‌بایست نسبت به بررسی وضعیت این بانک اقدام کند.

او با بیان این‌که در حال حاضر این بانک توسط سرپرست اداره می شود، گفت: به شهردار پیشنهاد داده شد هر چه زودتر اعضای هیات مدیره بانک شهر و لیست مدیران عامل پیشنهادی را به بانک مرکزی معرفی کند تا هر چه سریع‌تر مدیرعامل بانک شهر مشخص شود.

کد خبر 408779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha