۲ پسر جوان که در جریان ربودن دختر دانشجویی در جاده ورامین وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، با رأی دادگاه به اعدام محکوم شدند.

متهم

به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از اوایل سال93 و با شکایت دختری دانشجو آغاز شد. او به مأموران پلیس گفته بود: در راه بازگشت از دانشگاه 2پسر جوان او را ربوده و در نهایت مورد آزار قرار داده‌اند. وی ادامه داد: «از دانشگاهم که در ورامین است برمی‌گشتم که به‌عنوان مسافر سوار خودرویی شخصی شدم.

در بین راه اما ناگهان 2سرنشین خودرو من را با تهدید چاقو به خانه‌ای در حوالی ورامین بردند. در آنجا پسر دیگری هم بود. راننده از آنجا رفت و من گرفتار 2پسر جوان شده بودم. آنها من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و در نهایت یکی دیگر از دوستان‌شان را هم خبر کردند. وقتی او آمد و وضعیت من را دید بدون اینکه آسیبی به من بزند فراری‌ام داد.

با شکایت دختر جوان 4متهم پرونده دستگیر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد راننده در آدم‌ربایی نقش داشته، جوان دیگر هیچ آسیبی به شاکی وارد نکرده اما 2متهم دیگر او را آزار داده‌اند. به این ترتیب آنها در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در جلسه رسیدگی به این پرونده دختر جوان بار دیگر ماجرا را شرح داد و گفت: به‌خاطر این حادثه مجبور شده درس و دانشگاه را رها کند. سپس متهمان به تجاوز به دفاع از خود پرداختند.

یکی از آنها ادعا کرد برای هیجان دست به این کار زده و نمی‌دانسته مجازات تجاوز اعدام است. دومین متهم نیز ادعا کرد شاکی با میل خودش نزد آنها رفته بود. در پایان رسیدگی به این پرونده قضات دادگاه وارد شور شدند و 2جوان متجاوز را به اعدام محکوم کردند. جوانی که دختر جوان را فراری داده بود تبرئه و پرونده متهم دیگر برای انجام تحقیقات بیشتر درخصوص اتهام آدم‌ربایی به دادسرا فرستاده شد.

کد خبر 408750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha