مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در راستای تکریم معلولین و جانبازان در فضاهای سبز تعداد ۱۸ عدد نیمکت ویژه معلولین در بوستان‌های منطقه ۱۹ نصب شد.

نصب ۱۸ عدد نیمکت ویژه معلولین در بوستان های جنوب شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به تأکید شهردار تهران در خصوص مناسب سازی بوستان ها در هر منطقه برای تردد و استفاده معلولین گفت : در همین راستا تعداد 18 عدد نیمکت ویژه معلولین در بوستان نرگس ناحیه سه نصب شده است.

وی با اشاره به تهیه المان‌های شهری و وسایل تفریحی در بوستان ها بیان کرد: به منظور تأمین اوقات فراغت شهروندان نسبت به نصب 5 عدد مجموعه بازی کودکان در بوستان های نرگس، ولایت، شهدای نعمت آباد ، سید احمد خمینی اقدام شده است.

زنگنه فر با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و حضور بیشتر شهروندان در بوستان ها خاطر نشان کرد: به همین منظورتعداد 6 عدد آبخوری در بوستان های نرگس و شریعتی نصب شده است. همچنین در بوستان مطهری واقع در ناحیه دو، هزارو 50 متر مربع تعویض و ترمیم کفپوش زمین بازی کودکان صورت گرفته است.

معاون شهردار منطقه بیان کرد: در بازپیرایی بوستان های امام علی(ع) و خیرین مدرسه ساز نسبت به کاشت 6 هزار و 500 متر مربع از انواع درختچه، 120 اصله درخت و 5 هزار گلدان گل رز اقدام شده است. ضمن اینکه برای جلوگیری از هدر رفت آب سطح چمن کاری این بوستان ها کاهش یافته است.

به گفته این مسئول با توجه به فصل گرما و استفاده حداکثری شهروندان از تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها، نگهداشت فضای سبز به طور مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 408562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha