سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمدی «یخ‌زده در روسیه» به نویسندگی و کارگردانی آرتورو مونته‌نگرو در دومین هفته اکران رکورد تعداد تماشاگران را در تاریخ سینمای پاناما شکست.

فیلم یخ زده در روسیه

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، «يخ‌زده در روسيه» همزمان با نخستين حضور تيم ملي فوتبال پاناما در جام جهاني روسيه روي پرده سينماهاي اين كشور رفت و در كمتر از دو هفته 147 هزار 941 تماشاگر و 712 هزار دلار فروش داشت. اين رقم به ركورد فيلم سينمايي «شانس» پايان داد كه هشت سال پيش با 136 هزار تماشاگر و 475 هزار دلار فروش از پرده‌ها پايين آمده بود. فيلم مونته‌نگرو در هفته اول اكران در پاناما 50 هزار تماشاگر را به سالن‌هاي تاريك سينما كشاند.

«يخ‌زده در روسيه» كه با بودجه يك و نيم ميليون دلاري توليد شده، يك هفته پيش با رسيدن به رقم 137 هزار و 462 تماشاگر ركورد پرتماشاگرترين فيلم تاريخ سينماي پاناما را از آن خود كرده بود. فيلم داستان جمال، مردي ديوانه فوتبال است كه به مجسمه چوبي مسيح در پورتوبلو قول مي‌دهد پس از صعود تيم ملي فوتبال پاناما به جام جهاني 2018، همه دارايي‌هاي خود را بفروشد، به روسيه برود و با يك زن روس ازدواج كند.

«يخ‌زده در روسيه» سال گذشته ميلادي به مدت سه هفته در روسيه مقابل دوربين رفت و مونته‌نگرو همراه با گروه توليد به بخش‌هاي مختلف ميدان سرخ مسكو و تونل‌هاي مترو دسترسي داشت. بخش‌هايي از پروژه هم در ورزشگاه لوژنيكي مسكو (ميزبان بازي‌هاي افتتاحيه و فينال جام جهاني) و همين‌طور شهر سن‌پترزبورگ فيلمبرداري شده است.

تيم ملي فوتبال پاناما پاييز گذشته در وقت‌هاي تلف‌شده آخرين بازي مرحله گروهي منطقه آمريكاي لاتين مقابل كاستاريكا به پيروزي دو بر يك رفت و به لطف باخت غيرمنتظره آمريكا برابر ترينيدادوتوباگو به جام جهاني راه يافت. پاناما در بازي اول جام جهاني سه بر صفر به بلژيك باخت و در بازي دوم مرحله گروهي مقابل انگليس به ميدان مي‌رود.

کد خبر 408412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha